annvaleriee.blogg.se

LA ALL DAY

stockholmsnatt

Publicerad 2014-03-31 04:09:00 i Allmänt,

 
 
 
Det var riktigt kul igår på grillfesten uppe i Hillsen. Än massa vänner&barndomsvänner från stockholm var där. Lol sprang även på ett gammalt ragg... that moment tho.Men den jag var mest glad över att träffa var Herbert samtidigt som det broke my heart. Herbert är nämligen tillsammans med min kusin Pamela som är en utav mina närmaste vänner. Och då jag var med honom så påminde det mig om hur mycket jag saknar henne.
Mina vänner från San Diego kom till festen så det blev inge utgång men det var kul så det kvittade. Tror det blir utgång i kväll istället med Fatou och Jessica. Vi ska på någon dancehall klubb. Tror inte ni fattar hur stort det är för mig att jag ska på dancehall klubb här i LA. Har aldrig varit på en förr visste knappt att det fanns en för de vägrar att spela dancehall på klubbarna här. Så det kommer nog bli riktigt kul!
 
btw vill bara säga att det är jätte kul att ni var så många som hitta hit på bara ett dygn. skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om bloggen lmk :D
ps. YEEES im DI sefiequeen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela