annvaleriee.blogg.se

LA ALL DAY

#1

Publicerad 2014-03-30 01:46:00 i Allmänt,

HFLAHomme Femme LA
 
Det enda jag gjorde för 2 år sedan var drack billigt vin, hängde på events med min tygpåse och slutet av kvällen så hamnade jag alltid på Berns... Då snackar vi om minst 5 gånger i veckan under 4 år. Men en dag så fick jag nog så jag bestämde mig för att flytta (fly) från Stockholm till Los Angeles som är nog det bästa jag har gjort i mitt liv! Jag har bott har nu i ca 2 år men det är nu jag verkligen börjar inse att detta är mitt hem. Och i den här bloggen har jag tänkt dela med mig om mitt liv här i Los Angeles som fashion student på Santa Monica College, intern på en pr fashion byrå, men framför allt om hur det är att bo i West Hollywood och om all drama här och i Hollywood! Varför just nu? Jo för det är så mycket som händer just nu so stay tuned;)
 
annvalerie

Kommentarer

Postat av: Tito Frez

Publicerad 2014-03-30 19:44:19

MMmmmmmmm hmmmmm.....

Postat av: Tito Frez

Publicerad 2014-03-30 19:48:08

mmmmm hmmmm...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela