annvaleriee.blogg.se

LA ALL DAY

schoolday

Publicerad 2014-04-01 13:48:59 i Allmänt,

 
1.mibo i schooan idag 2.berris
Lång jävla dag som börja nere i kalla santa monica på skolan och som slutade på Berri's i Beverly Hills där vi käkade super star lobster pizza. Faktiskt något jag kan säga är riktigt gott (snacka ju skit innan om amerikansk mat osv.). Åkte faktiskt förbi Fox Hills mall efter skolan fast Lucy var den som shoppa då jag leta efter min skor som jag inte hittar någonstans. Men imorgon ska vi på jakt igen. Orkar inte skriva så mycket mer klockan är efter 4. Men i morgon så ska jag försöka skriva massa. Tänkte berätta mer om vad jag läser och om Santa Monica College då det är många som mailar mig dom frågorma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela